• Udgiver: Lindhardt og Ringhof
  • Oversætter: Ukendt oversætter
  • Sideantal: 128 Sider
  • Filversion: 3.0
  • Filstørrelse: 853 KB
95,- kr

Alt ånder fred i den søvnige mineby Prescott i Arizona, da tre vrede og usoignerede mænd pludselig kommer ind i saloonen og begynder at skyde vildt omkring sig. De tre fremmede erklærer grinende, at de har tænkt sig at blive længe i byen, og minearbejderne snakker forskræmte om at tage kampen op mod banditterne. Men hvad kan en flot fredelige minearbejdere stille op mod statens værste skurke? Et andet sted i Arizona er Clay Allison blevet fanget af en sherif, der vil tage ham med til Albuquerque i New Mexico for at indkassere dusøren på Clays hoved. Men den snu cowboy slipper fri, og ved et tilfælde fører hans flugt ham til Prescott, hvor der venter ham en sej kamp. Igen må Clay gøre brug af sin snedighed og skarpe skydeevner.
William Marvin Jr. er pseudonym for den svenske forfatter Bengt-Åke Cras (f. 1943). Cras har skrevet et utal af ungdomsbøger, noveller, dokumentariske bøger og en lang række romaner af den særlige genre, som han kalder "sexy western". Clas‘ bøger er altid fyldt med dramatik og underholdning, uanset om de handler om ishockey, Det vilde Vesten eller noget helt tredje. Ud over pseudonymet William Marvin Jr. har Clas udgivet under navnene Carina Fjällström, John Burell, Janne Bond og Ivar Backhoff.

I William Marvins westernserie, Sexy Western, følger vi cowboyen Clay Allison og hans oplevelser rundt omkring i Det vilde Vesten. Clay har et stort talent for at rode sig ud i alle de underholdende situationer, der skal til for at skabe en god tju-bang-roman. Marvins kombination af god gammeldags cowboyer og indianere blandet med lidt hed sex her og der garanterer underholdningen, så snart man åbner en af hans bøger.