The Marketing Framework: International Marketing and Sales Forstør

The Marketing Framework: International Marketing and Sales (e-bog, epub, drm)

Af: Jacob Aabroe Hansen

Forlag: Hans Reitzels Forlag
Format: epub, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 196
Dato for udgivelse: 2011-03-11
Udgivelse: Edition 1
Udgiver: Academica
Bearbejdning: Jacob Aabroe Hansen
Medforfattere: Jacob Aabroe Hansen, Poul K. Faarup
ISBN-13: 9788776758615
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 4683 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 294
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

177,20 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien.
Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

The Marketing Framework: International Marketing and Sales

The Marketing Framework: International Marketing and Sales