Tid til undervisning og læring - kvantitet og kvalitet: Kommentar til tidsskriftet "Paideia 05 - maj 2013" Forstør

Tid til undervisning og læring - kvantitet og kvalitet: Kommentar til tidsskriftet "Paideia 05 - maj 2013" (e-bog, pdf, drm)

Af: Niels Egelund

Forlag: Dafolo A/S
Format: pdf, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 10
Dato for udgivelse: 2013-05-16
Redaktion: Ole Hansen, Stehpen Dobson, Thomas Nordahl, Anita Norlund, Bengt Persson, Lars Qvortrup
ISBN-13: 9788772819303
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 594 KB
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 15
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf
Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

13,75 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere. Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag. Se www.paideia.no.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Tid til undervisning og læring - kvantitet og kvalitet: Kommentar til tidsskriftet "Paideia 05 - maj 2013"

Tid til undervisning og læring - kvantitet og kvalitet: Kommentar til tidsskriftet "Paideia 05 - maj 2013"

Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser...