Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt Forstør

Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt (e-bog, epub)

Af: Jens Martin Skibsted

Forlag: Gyldendal
Format: epub
Sprog: Dansk
Dato for udgivelse: 2013-11-14
Udgivelse: Edition 1
Udgiver: Gyldendal
Medforfattere: Jens Martin Skibsted, Rasmus Bech Hansen
ISBN-13: 9788702130072
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 3374 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable

Inden for 10 minutter på e-mail

192,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Tilbage til virkeligheden er et skarpt opgør med virksomheders fokus på kortsigtet profit, finansiel ingeniørskab og kalorietom markedsføring.

Vi er på vej ind i en hypertransparent verden, hvor alle potentielt ved alt om dig, din virksomhed og dit produkt. Det kræver radikal nytænkning af, hvordan der skabes værdi. Vi skal tilbage til at fokusere på produktet i stedet for at promovere, prissætte eller placere os til succes. Det skal gøres gennem en total sammensmeltning af produktudvikling og kommunikation.

I bogen præsenteres et banebrydende nyt perspektiv på marketing, som allerede har vakt stor international genklang. Den giver et enestående indblik i, hvordan de mest succesfulde virksomheder har skabt unikke brands med eksplosiv værdi. Hemmeligheden er ekstraordinære produkter, der gør en forskel i verden, og som er umulige at komme udenom for forbrugerne.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt