Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder (Ebog, epub, Dansk) af Philip Kotler

Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder (Ebog, epub, Dansk)

Forfattere: Philip Kotler, Marian Dingena, Pfoertsch Waldemar


Forlag: Dansk Psykologisk Forlag A/S

  • Type: Ebog
  • Format: epub
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771584455
  • Udgivelsesdato: 12-09-2016
  • Oversætter: Susanne Brønnum
  • Sideantal: 224 Sider
  • Filtype: epub
  • Filversion: 2.0
  • Filformat: Reflowable
  • Filstørrelse: 6070 KB
  • Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Kort beskrivelse
Giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs fx om, hvordan bl.a. Apple, Shell, Philips og GE har arbejdet med transformationssalg.
PRIS
274,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

Beskrivelse

Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed!

I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder.

Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv.

I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man: •udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde •bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk •opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus •må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation.

Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg.

Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.

"Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen."

- Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise

Læsernes anmeldelser (0)