Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder Forstør

Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder (e-bog, epub)

Af: Philip Kotler

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag A/S
Format: epub
Sprog: Dansk
Sideantal: 224
Dato for udgivelse: 2016-09-12
Oversætter: Susanne Brønnum
Medforfattere: Philip Kotler, Marian Dingena, Pfoertsch Waldemar
ISBN-13: 9788771584455
Produkt type: e-bog
Filstørrelse: 6070 KB
Filversion: 2.0
Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Bogtype: Ebog
Filtype: epub
Format: Reflowable
Giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere...

Flere detaljer

Inden for 10 minutter på e-mail

262,60 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed! I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder. Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv. I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man: •udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde •bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk •opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus •må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg. Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling. "Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen." - Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder

Transformationssalg: Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder

Giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere...