Virksomhedens brug af digitale medier Forstør

Virksomhedens brug af digitale medier (e-bog, pdf, drm)

Af: Kirsten Møller Wissing

Forlag: Hans Reitzels Forlag
Format: pdf, drm
Sprog: Dansk
Sideantal: 122
Dato for udgivelse: 2008-01-01
Udgiver: Academica
ISBN-13: 9788776756871
Produkt type: e-bog
Kopibeskyttelse: AdobeDRM
Rettigheder: Kopi: 10, Print: 183
Bogtype: Ebog
Filtype: pdf

Inden for 10 minutter på e-mail

96,25 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen er skrevet til faget IT og kommunikation på Akademiuddannelserne.Den er bygget op omkring virksomhedens kommunikation via IT. De digitale medier skaber nye muligheder for virksomhedens kommunikation til de ansatte, eksterne interessenter og målgrupper.Forfatteren sætter fokus på kommunikation via medier som inter-, intra- og ekstranet, mail og mobiltelefoner samt andre digitale medier.Bogen indeholder en stor case, som er velegnet til brug for opgaveløsning.Virksomhedens brug af digitale medier indgår i en serie på 3 grundbøger af samme forfatter til faget IT og kommunikation. De 2 andre bøger i serien er: Virksomhedens netværkskommunikation og Databaser i virksomheden.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Virksomhedens brug af digitale medier

Virksomhedens brug af digitale medier