• ISBN-13: 9788772300474
  • Udgave: 1. e-bogsudgave
  • Udgivelsesdato: 13-06-2019
  • Oversætter: Soffy Topsøe
  • Sideantal: 230 Sider
  • Filstørrelse: 1168 KB
Her er bogen, som alle der arbejder med salg eller salgsledelse bør læse. Du får den måske bedste lærebog, der er skrevet om salg og om hvad der skal til for at du får succes som sælger. Som 29-årig livsforsikringsagent måtte Frank Bettger indse, at han var en fiasko som sælger. I En sælgers vej til succes fortæller han om, hvordan han efter intens selvransagelse blev USA’s dygtigste og højest betalte sælger. Trin for trin får du en indføring i de principper og salgsteknikker, der vendte udviklingen for ham, og som også kan gøre dig til en succerig sælger. Uanset om du sælger livsforsikringer, aktier eller sko, får du her muligheden for at gøre det med større succes og arbejdsglæde.
180,- kr

Her er bogen, som alle der arbejder med salg eller salgsledelse bør læse. Du får den måske bedste lærebog, der er skrevet om salg og om hvad der skal til for at du får succes som sælger. Denne bog giver dig alle de råd, du har brug for i dit arbejde - uanset om du sælger huse, annoncer, IT, design, ideer eller noget helt andet. Den giver dig anvisninger, eksempler, hjælp til fremgang i dit salgsarbejde og i dit forhold til andre mennesker. Der er værdifulde indsigter til både dig, der står overfor at skulle arbejde professionelt med salg, og dig, der er erfaren sælger eller ønsker at forstå, hvordan du opnår succesrigt salg. Som 29-årig livsforsikringsagent måtte Frank Bettger indse, at han var en fiasko som sælger. I "En sælgers vej til succes" fortæller han om, hvordan han efter intens selvransagelse blev USA’s dygtigste og højest betalte sælger. Trin for trin giver han en indføring i de principper og salgsteknikker, der vendte udviklingen for ham, og som også kan gøre dig til en succerig sælger. Efter udgivelsen er bogen blevet anerkendt i hele verden som et af de absolut vigtigste værker til at forstå og eksekvere professionelt salg. Her hjemme i Danmark er bogen nu udgivet i 12. oplag. En sælgers bibel til sælgere og forretningsfolk, der ønsker at forstå kunsten at opnå et succesrigt salg. • Hemmeligheden bag entusiasme • Sådan overvinder du frygt • Vend en skeptisk kunde til en glad køber • Sådan vinder du kundernes tillid • Lav den bedste salgspitch • Sådan lukker du et salg