404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.

Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

En tømrers dagbog (Ebog, epub, Dansk)

Forfatter(e): Ole Thorstensen

Forlag: People's

• Udgave: 1
  • Udgivelsesdato: 30-08-2017
  • Udgiver: People'sPress
  • Oversætter: Poul Henrik Westh
  • Sideantal: 235 Sider
  • Filstørrelse: 2166 KB
  • ISBN/VNR: 9788771804010
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

VARENS BESKRIVELSE

Dette er i al sin enkelhed historien om istandsættelsen af et loftrum. Samtidig er det en bog om arbejde og identitet, om samarbejde og betydningen af godt håndværk i forbrugersamfundet. Her er det producenten, som betragter os som forbrugere og afslører de fordomme, vi nærer til det manuelle arbejde, som vi er så afhængige af. Derved bliver bogen også et vigtigt indlæg i debatten om håndværkets status i en digital tidsalder. Torstensen er tømrer og bygmester med tredive års erfaring. I bogen giver han alle de arbejdende i manuelle fag, de som bygger de rum, vi dagligt befinder os i, en nøgtern og reflekterende stemme. Han ser sit værktøj som en del af sig selv og som et udtryk for respekt for sit fag. Med bogen søger han at bygger bro over forståelseskløften mellem faglært håndværker og akademiske arbejdstagere. I En tømrers dagbog følger vi byggeprojektet fra det øjeblik, det sættes i gang med en opringning fra en kunde. Vi følger de indledende forhandlinger; arbejdet med tegningerne; samarbejdet med en lang række fagspecialister: malere, gipsarbejdere, blikkenslagere, elektrikere; håndteringen af materialerne; det hårde arbejde fra start til slut og frustrationerne undervejs, når noget går galt, og den glæde og tilfredsstillelse, som det veludførte arbejde også giver. Hvorfor er det, at manuelle færdigheder i dag er undervurderet? Når alt kommer til alt, giver arbejdet med hænderne tid og rum til tanken. Med alle sine praktiske detaljer er En tømrers dagbog også en filosofi om det manuelle arbejdsliv.