404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

« Tilbage

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Das Online-Erfolgsmodell Digitaler Produkte: Strategische Wirkungspotenziale Und Operative Handlungsoptionen (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Forfatter(e): Sebastian Schmidt


Forlag: Deutscher Universitatsverlag

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Tysk Sprog: Tysk
  • Udgave: 2007 ed.
  • Udgivelsesdato: 26-07-2007
  • Første udgivelsesår: 2007
  • Illustrationer: Bibliography; 11 Tables, black and white
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 329
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Deutscher Universitatsverlag
  • Sideoplysninger: 329 pages, Bibliography; 11 Tables, black and white
  • Mål: 210 x 148 x 19
  • ISBN/VNR: 9783835060883
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder