Guerrilla Marketing: Counterinsurgency and Capitalism in Colombia (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Alexander L. Fattal

Guerrilla Marketing: Counterinsurgency and Capitalism in Colombia (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Alexander L. Fattal


Forlag: The University of Chicago Press

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780226590646
  • Udgivelsesdato: 10-12-2018
  • Første udgivelsesår: 2018
  • Serie: Chicago Studies in Practices of Meaning
  • Illustrationer: 33 Illustrations
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 304
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: The University of Chicago Press
  • Sideoplysninger: 304 pages
  • Mål: 152 x 228 x 17
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

"This work looks into the Colombian government's efforts to demobilize rebel FARC fighters and transform them into the entrepreneurial subjects and consumer citizens. Anthropologist Alexander Fattal shows how the market has become one of the principal grounds on which counterinsurgency warfare is waged in Colombia."--Supplied by publisher.

Læsernes anmeldelser (0)