Integrating Corporate Communications: The Cost-Effective Use of Message and Medium (Bog, Hardback, Engelsk)

Af: James L. Horton


  • Forlag: ABC-CLIO
  • Format: Hardback
  • Type: Bog
  • Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780899308951
  • Udgivelsesdato: 30-09-1995
  • Første udgivelsesår: 1995
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 336
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: ABC-CLIO
  • Sideoplysninger: 336 pages

Status: Forsøges skaffes (typisk 3 - 8 uger)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

KATEGORIER M.M. SOM DETTE PRODUKT ER EN DEL AF

  = Emner
  = Sektioner
  = Kategorier
  = Kampagner

Beskrivelse

Seldom does a work on corporate communications take such a radical economic approach to the topic. Horton integrates corporate communications cost-effectively into all business activity and presents a new way to look at corporate communications as a force behind all business disciplines.

Anmeldelser (0)