Marketing-Management: Analyse - Strategie - Implementierung (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Heribert Meffert

Marketing-Management: Analyse - Strategie - Implementierung (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Af: Heribert Meffert


Forlag: Gabler

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Tysk Sprog: Tysk
  • ISBN-13: 9783409236133
  • Udgave: 1994 ed.
  • Udgivelsesdato: 01-04-1994
  • Første udgivelsesår: 1994
  • Illustrationer: XXII, 490 S.
  • Originalsprog: Germany
  • Sideantal: 490
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Gabler
  • Sideoplysninger: 490 pages, XXII, 490 S.
  • Mål: 244 x 172 x 26
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Eine systematische Darstellung von strategischem Marketing und Management. Prof. Meffert analysiert die Informationsgrundlagen der strategischen Unternehmens- und Marketingplanung, beleuchtet generische Marketingstrategien in unterschiedlichen situativen Kontexten sowie die Implementierung von Strategien.

Læsernes anmeldelser (0)