Nutzung Und Wirkung Interaktiver Werbung: Eine Studie Zum Blickverhalten Im Internet (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Nutzung Und Wirkung Interaktiver Werbung: Eine Studie Zum Blickverhalten Im Internet (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Af: Petja Heimbach


Forlag: Deutscher Universitatsverlag

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Tysk Sprog: Tysk
  • ISBN-13: 9783824473687
  • Udgave: 2001 ed.
  • Udgivelsesdato: 29-03-2001
  • Første udgivelsesår: 2001
  • Serie: Interaktives Marketing
  • Illustrationer: Bibliography; 25 Tables, black and white; 76 Illustrations, black and white
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 292
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Deutscher Universitatsverlag
  • Sideoplysninger: 292 pages, Bibliography; 25 Tables, black and white; 76 Illustrations, black and white
  • Mål: 234 x 156 x 17
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Læsernes anmeldelser (0)