The Entrepreneur's Guide to Marketing (Bog, Hardback, Engelsk) af Robert F. Everett

The Entrepreneur's Guide to Marketing (Bog, Hardback, Engelsk)

Af: Robert F. Everett


Forlag: Bloomsbury Publishing PLC

  • Type: Bog
  • Format: Hardback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780313350481
  • Udgivelsesdato: 30-11-2008
  • Første udgivelsesår: 2008
  • Serie: The Entrepreneur's Guide
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 200
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: Bloomsbury Publishing Plc
  • Sideoplysninger: 200 pages
  • Mål: 235 x 156

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

• Marketing skills require extensive training • Marketing requires a great deal of creativityThese myths have spawned a multi-billion dollar industry consisting of advertising agencies, public relations firms, marketing consultants, and academic marketing programs in business schools.

Læsernes anmeldelser (0)