404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

« Tilbage

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

The Long History of New Media: Technology, Historiography, and Contextualizing Newness (Bog, Hardback, Engelsk)


Forlag: Peter Lang Publishing Inc

  • Type: Bog
  • Format: Hardback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • Udgave: New ed
  • Udgivelsesdato: 31-05-2011
  • Første udgivelsesår: 2011
  • Serie: Digital Formations
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 354
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: Peter Lang Publishing Inc
  • Sideoplysninger: 354 pages
  • Mål: 159 x 232 x 26
  • ISBN/VNR: 9781433114410
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

VARENS BESKRIVELSE

Examines the role of history in the study of media and of newness itself, discussing how the 'new' in new media must be understood to be historically constructed. In this book, remaining essays address the shifting patterns of storage at work in media inscription, as they relate to the practice of history.