Web 2.0: A Strategy Guide: Business Thinking and Strategies Behind Successful Web 2.0... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Web 2.0: A Strategy Guide: Business Thinking and Strategies Behind Successful Web 2.0 Implementations (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Amy Shuen


Forlag: O'Reilly Media

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781492049722
  • Udgivelsesdato: 30-11-2018
  • Første udgivelsesår: 2018
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 266
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: O'Reilly Media
  • Sideoplysninger: 266 pages
  • Mål: 139 x 216 x 19

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Web 2.0 makes headlines, but how does it make money? This concise guide explains what's different about Web 2.0 and how those differences can improve the bottom line.

Læsernes anmeldelser (0)