Enlightened Marketing in Challenging Times: Proceedings of the 2019 AMS World Marketi... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Enlightened Marketing in Challenging Times: Proceedings of the 2019 AMS World Marketing Congress (WMC)

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2020 ed.
Udgivelsesdato 18-09-2021
Første udgivelsesår 2021
Serie Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
Illustrationer 2 Illustrations, color; 13 Illustrations, black and white; XLIII, 630 p. 15 illus., 2 illus. in color.
Fagredaktør Felipe Pantoja, Shuang Wu, Nina Krey
Originalsprog Switzerland
Sideantal 630
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 630 pages, 2 Illustrations, color; 13 Illustrations, black and white; XLIII, 630 p. 15 illus., 2 ill
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783030425470