Erhvervsjura - for marketing og service (Bog, Hæftet, Dansk) af Kennet Fischer Föh

Erhvervsjura - for marketing og service (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten, Helle Næss-Schmidt Risdal


Nedsat pris! Erhvervsjura - for marketing og service

Forlag: Gyldendal

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788702316957
  • Udgave: 7. (02-08-2021)
  • Oplag: 1. (02-08-2021)
  • Første udgivelsesår: 2015
  • Serie: Erhvervsjura
  • Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
  • Tegnet af: Louise Perlmutter - Louises Design
  • Fagredaktør: Bjarke Tinten
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 408
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 171mm, H: 241mm, D: 23mm, Vægt: 906g
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Erhvervsjura - for marketing og service er i 7. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Læsernes anmeldelser (0)