Field Visual Merchandising Strategy: Developing a National In-store Strategy Using a ... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Field Visual Merchandising Strategy: Developing a National In-store Strategy Using a Merchandising Service Organization (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: Paul J. Russell


Forlag: Kogan Page Ltd

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780749472641
  • Udgivelsesdato: 03-01-2015
  • Første udgivelsesår: 2015
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 288
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Kogan Page Ltd
  • Sideoplysninger: 288 pages
  • Mål: 228 x 192 x 16

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Maintain a strong product presentation and employ an effective merchandising strategy, with this comprehensive guide to winning the retail war.

Læsernes anmeldelser (0)