Forfatter fødeår: 1945
En indbydende, flot og morsomt illustreret ordbog for børn fra ca. 5-9 år og opefter. Denne ordbog fungerer både som et almindeligt opslagsværk til undervisningsbrug... Læs mere
Læsenøglen er et differentieret undervisningsmateriale i elementære læsestrategier til usikre læsere i 2.-5. klasse. Læsenøglen består af 5 elevbøger. Elevbøgerne kan kombineres... Læs mere
I Læsenøglen 3 arbejder eleven med at anvende både de ydre og indre læsestrategier, som eleven har arbejdet med i de øvrige bøger. Der arbejdes også med enkle strategier til... Læs mere
Læsenøglen er et differentieret undervisningsmateriale i elementære læsestrategier til usikre læsere i 2.-5. klasse. Læsenøglen består af 5 elevbøger. Elevbøgerne kan kombineres... Læs mere
Læsenøglen er et differentieret undervisningsmateriale i elementære læsestrategier til usikre læsere i 2.-5. klasse. Læsenøglen består af 5 elevbøger. Elevbøgerne kan kombineres... Læs mere
Læsenøglen til læreren er til dansklærere og specialundervisningslærere i indskolingen og på mellemtrinnet. Bogen giver konkrete handlingsforslag til... Læs mere
Læsevejlederen i funktion er skrevet af læsekonsulent Kirsten Jakobsen. Bogen formidler læsevejlederes erfaringer med og tanker om deres funktion som... Læs mere
At læse for at lære er en overskuelig håndbog i læse- og læringsstrategier, der er tæt forbundet med lærerens praksis. Bogen er skrevet af Gerd... Læs mere
Spot på ord kan bruges både til intense læsekurser i klassen og til differentieret holdundervisning i 6.-8. klasse. Gennem et fokuseret arbejde med ordkendskab øges elevernes... Læs mere