Formative walkthroughs: når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultater (bog, hæftet, dansk)

Af: Susan M. Brookhart og Connie M. Moss


  • Forlag: Dafolo
  • Format: Hæftet
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771604078
  • Udgave: 1. (28-06-2018)
  • Oplag: 1. (29-06-2018)
  • Første udgivelsesår: 2018
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 230
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 170mm, H: 240mm, D: 12mm, Vægt: 498g

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Er bogen kun til visning, så kan den bestilles på [email protected]


Formative walkthroughs - når skoleledere og lærere samarbejder om at forbedre elevernes resultaterHvornår lærer elever noget? Hvordan kan man iagttage elevers faglige og socioemotionelle progression, og hvad skal der til for at fastholde progressionen?I denne bog inviteres skoleledere og vejledere til at foretage formative walkthroughs i klasserummene med henblik på at understøtte lærere i at tilrettelægge lektioner, der har elevers læring og trivsel i centrum. Det særlige ved formative walkthroughs er, at de ikke er evaluerende eller bedømmende i forhold til den, der observeres, men derimod lægger vægt på netop at se frem og forbedre praksis og styrke elevers læring og trivsel.

Anmeldelser (0)