Garlic Capital of the World: Gilroy, Garlic, and the Making of a Festive Foodscape (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Garlic Capital of the World: Gilroy, Garlic, and the Making of a Festive Foodscape

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Pauline Adema

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

According to Pauline Adema, you smell Gilroy, California, before you see it. In Garlic Capital of the World, she examines the role of food and festivals in creating a place brand or marketable identity. The author scrutinizes how Gilroy successfully transformed a negative association with the pungent bulb into a highly successful tourism and marketing campaign.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag University Press of Mississippi
Forfatter Pauline Adema
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-01-2009
Første udgivelsesår 2009
Originalsprog United States
Sideantal 212
Indbinding Paperback / softback
Forlag University Press of Mississippi
Sideoplysninger 212 pages
Mål 220 x 149 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9781604731217