Ikt og læring: reflekteret praksis (Bog, Paperback, Dansk)

Ikt og læring: reflekteret praksis (Bog, Paperback, Dansk)


Forlag: Aalborg Universitetsforlag

  • Type: Bog
  • Format: Paperback
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788773079690
  • Udgave: 1. (13-11-2009)
  • Oplag: 1. (13-11-2009)
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Fagredaktør: Ulla Konnerup, Marianne Riis, Søren Skøtt Andreassen, Lone Dirckinck-Holmfeld
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 139
  • Indbinding: Paperback
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Artiklerne i denne antologi er blevet til på baggrund af masterprojekter udarbejdet i forbindelse med afslutning af Masteruddannelsen i Ikt og læring (MIL). Ideen til antologien kom fra alumner, som fandt det relevant at sætte fokus på den iderigdom, kreativitet og nye viden, der skabes i udarbejdelsen af disse afgangsprojekter.
Gennem antologiens syv artikler fremlægger, diskuterer og reflekterer de 13 forfattere en række vidt forskellige cases, som dog alle har koblingen af ikt og læring til fælles.
Forfatternes meget forskellige teoretiske inspirationskilder, metodiske fremgangsmåder og brug af diverse typer af ikt viser bredden inden for dette spændende felt, som er i konstant udvikling. Antologien henvender sig derfor også bredt til alle, som interesserer sig for ikt og læring, hvad enten der er tale om teoretikere, praktikere, undervisere, studerende, arbejdsgivere og ansatte, for hvem reflekteret brug af ikt er en del af den daglige praksis i et samfund, hvor livslang læring om noget er på dagsordenen.
Emneord: Ikt, livslang læring, pædagogik, design, praksis, refleksion.

Læsernes anmeldelser (0)