Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Forventes på lager: 20-04-2018
Mange børn har ikke succes i skolerne, fordi de er for sårbare til at blive inkluderet i undervisningen.
Dette kan skyldes alt fra køn, handicap, etniske minoriteter, socioøkonomisk status og religion. Derfor er der brug for nytænkning af vores undervisningssystemer, da dette foruden at have konsekvenser for det enkelte individ går ud over sammenhængskraften i vores samfund. Heldigvis ved vi tilstrækkeligt om årsagerne til lave præstationer og de mulige midler imod dem til at handle effektivt på denne viden.
Denne bog præsenterer 60 nødvendige strategier for at skabe skoler, der forbedrer de mest sårbare børns muligheder for at lære. De fleste af dem bør være integrerede del af uddannelsespolitikken, mens andre kan være valgfrie for underviseren. Strategierne bygger på forskning og erfaringer verden over. Bogen henvender sig både til politikere, skoleledere, lærere og pædagoger, der gerne vil fremme inkluderende undervisning.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Dafolo |
| Forfatter | David Mitchell |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Engelsk |
| Udgave | 1. (20-04-2018) |
| Oplag | 1. (20-04-2018) |
| Første udgivelsesår | 2018 |
| Serie | Det ved vi om |
| Oversætter | Søren Søgaard |
| Fagredaktør | Thomas Nordahl og Ole Hansen |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 127 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 200mm, H: 200mm, D: 8mm, Vægt: 313g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771607291 |