International Markedsføring - cases og opgaver (Bog, Hæftet, Dansk)

International Markedsføring - cases og opgaver (Bog, Hæftet, Dansk)


Nedsat pris! International Markedsføring - cases og opgaver

Forlag: Trojka

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771540215
  • Udgave: 5. (01-07-2016)
  • Oplag: 2. (04-05-2017)
  • Første udgivelsesår: 2011
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 303
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 174mm, H: 246mm, D: 16mm, Vægt: 590g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)