International Marketing in a Changing World: A Managerial Guidebook (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af M. Billur Akdeniz

International Marketing in a Changing World: A Managerial Guidebook

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: M. Billur Akdeniz, Sebastian van der Vegt, S. Tamer Cavusgil

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Step into the evolving realm of global marketing where technological shifts, changing consumer behaviors, and updated regulations redefine success. Gain practical strategies with the innovative 3W-1H framework and real-world insights to navigate complex international markets with confidence.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Business Expert Press
Forfattere M. Billur Akdeniz, Sebastian van der Vegt, S. Tamer Cavusgil
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 31-08-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United States
Sideantal 220
Indbinding Paperback / softback
Forlag Business Expert Press
Sideoplysninger 220 pages
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9781637428481