• Udgave: 1. (02-11-2023)
  • Oplag: 3. (25-01-2024)
  • Omslagsgrafiker: Christine Clemmensen
  • Tegnet af: Christine Clemmensen
  • Sideantal: 376
  • Mål og vægt: B: 162mm, H: 237mm, D: 33mm, Vægt: 670g

Pernille Aalunds Kærlighedsdagbogen er en unik og værdifuld skattekiste fyldt med daglige kærlighedsbudskaber, hver side er designet til at tilbyde håb, trøst og muligheder for selvudvikling. Uanset hvilken dag i året du begynder, fungerer denne bog som en guide, der leder dig gennem en indre rejse, der styrker din forbindelse til kærligheden og livets dybere mening.

Indholdet er alsidigt og varierende, fra tekster om vigtigheden af at behandle sig selv med kærlighed og respekt, til opfordringer om at elske sin krop, samt ideer til at udføre velgørende handlinger for andre. Der er også inspirerende citater, bønner og lette øvelser, der er designet til at fremme refleksion, selvbevidsthed og personlig vækst. Hver dag har også en særlig plads til at notere dagens gode gerning, som kan være alt fra at sende en kærlig sms til en elsket, til at yde en hjælpende hånd eller et støttende ord til en fremmed.

Bogen er skabt af Pernille Aalund, en velkendt inspirator og forfatter, der har mange års erfaring med at hjælpe mennesker i deres personlige og spirituelle vækst. Hendes arbejde med Klub Kærlighed, hendes mange foredrag, workshops og hendes spirituelle praksis har alle inspireret til indholdet i Kærlighedsdagbogen.

Kærlighedsdagbogen har en spirituel vinkel, hvor Pernille berører emner som energi, frekvens, mirakler og tro, men uden at være bundet til en bestemt religion. Dette er en "feel-good" bog, let at læse og let at forstå. Bogen er designet til at være tilgængelig for alle, uanset hvor de er på deres spirituelle rejse. De grundlæggende principper for bogen forklares i et kort forord, herunder vigtigheden af gode gerninger og hvorfor de er så essentielle for at leve et liv fyldt med kærlighed og mening.