Kommunikationsstrategi for fattigrøve: effektiv positionering uden dyr reklame (Ebog, epub, Dansk)

Kommunikationsstrategi for fattigrøve: effektiv positionering uden dyr reklame

(Ebog, epub, Dansk)

Forlag: Gyldendal

PRIS
75,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet.Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed.Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal
Forfatter Kresten Schultz Jørgensen
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgave Edition 1
Udgivelsesdato 10-05-2012
Udgiver Gyldendal Business
Sideantal 120 Sider
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 1457 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788702121988