Kommunikationsstrategi for fattigrøve: effektiv positionering uden dyr reklame (Ebog, epub, Dansk)

Kommunikationsstrategi for fattigrøve: effektiv positionering uden dyr reklame (Ebog, epub, Dansk)

Af: Kresten Schultz Jørgensen


Forlag: Gyldendal

  • Type: Ebog
  • Format: epub
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788702121988
  • Udgave: Edition 1
  • Udgivelsesdato: 10-05-2012
  • Udgiver: Gyldendal Business
  • Sideantal: 120 Sider
  • Filtype: epub
  • Filversion: 2.0
  • Filformat: Reflowable
  • Filstørrelse: 1457 KB
  • Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
  • Datamining: Ikke tilladt
PRIS
75,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet.Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed.Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.

Læsernes anmeldelser (0)