Krankenkassenmarketing in Online-Communities: Eine Feasibility-Studie am Beispiel von... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Krankenkassenmarketing in Online-Communities: Eine Feasibility-Studie am Beispiel von studiVZ

(Bog, Paperback / softback, Tysk)



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2010 ed.
Udgivelsesdato 14-01-2010
Første udgivelsesår 2010
Illustrationer 79 Illustrations, black and white; XV, 185 S. 79 Abb.
Fagredaktør Matthias Dressler
Originalsprog Germany
Sideantal 185
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 185 pages, 79 Illustrations, black and white; XV, 185 S. 79 Abb.
Mål 210 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9783834921451