Lærerens relationskompetence: Kendetegn, betingelser og perspektiver (bog, paperback, dansk)

Af: Louise Klinge


  • Forlag: Dafolo
  • Format: Paperback
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771600773
  • Udgave: 1. (03-05-2017)
  • Oplag: 5. (01-09-2021)
  • Første udgivelsesår: 2015
  • Omslagsgrafiker: Nathali R. Lassen
  • Illustrator: Lisbeth Eugenie Christensen
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 270
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 170mm, H: 240mm, D: 15mm, Vægt: 660g

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Børn og unges relation til deres lærere er altafgørende for deres skolegang, både personligt, socialt og fagligt, og for deres fremtid. Derfor synes det paradoksalt, at den studerende under læreruddannelsen og den praktiserende lærer i efteruddannelsessammenhæng opøver kompetencer inden for eksempelvis fagdidaktik og klasseledelse, men i høj grad er overladt til sig selv i forhold til at udvikle sin relationskompetence. Det kan skyldes, at det relationelle kan virke for diffust eller for personligt at tale om, og kan man egentlig professionalisere sig selv?

Anmeldelser (0)