Læringens og tænkningens stil: En antologi om stilteorier (Bog, Indbundet, Dansk) af Knud Illeris

Læringens og tænkningens stil: En antologi om stilteorier (Bog, Indbundet, Dansk)

Forfattere: Knud Illeris, Tine Nielsen, Lena Bostrøm, Peter Andersen, Steen Hilling, Mette Bunting, Claus Madsen, Jan Tønnesvang, Christian


Nedsat pris! Læringens og tænkningens stil: En antologi om stilteorier
  • Forlag: Billesø & Baltzer
  • Type: Bog
  • Format: Indbundet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788778421975
  • Udgave: 1. (26-10-2006)
  • Oplag: 1. (26-10-2006)
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 247
  • Indbinding: Indbundet
  • Mål og vægt: B: 165mm, H: 238mm, D: 19mm, Vægt: 517g

Bemærk: Levering før jul kan ikke garanteres

Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder
  • Returret frem til d. 31.1.2024

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Måske belønner lærere og undervisere ubevidst de elever og studerende, der lærer og tænker som dem selv? Og skolen belønner måske også primært dem, som bedst matcher de måder at tænke og lære på, som skolen i særlig grad værdsætter? Stilen har traditionelt været overset i skolen, men måske kan vi skabe flere succeser i uddannelsessystemet ved at fokusere mere på stile og præferencer end på evner?
I denne antologi vil der blive givet et overblik over de forskellige ""familier"" af læringsstile samt et historisk rids over stilforskningen. Antologien vil give et indblik i forskellige stilteorier (med særligt fokus på Sternberg, Kolb samt Dunn og Dunn) og de deraf følgende pædagogiske implikationer med hensyn til bl.a. undervisningsdifferentiering, undervisningens planlægning, lærerens rolle, lærings- og undervisningsstrategier, at kombinere læringsstile med andre teorier i konkrete pædagogiske udviklingsprojekter mm.
Målgruppen for denne antologi er enten praktiserende lærere, ledere og psykologer.

Læsernes anmeldelser (0)