Loyalitet i turbulente tider: Analyse af og håndbog i arbejdet med loyalitet (Bog, Paperback, Dansk)

Loyalitet i turbulente tider: Analyse af og håndbog i arbejdet med loyalitet

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfattere: Per Østergaard Jacobsen, Torsten Ringberg, Mogens Bjerre

Nedsat pris! Loyalitet i turbulente tider: Analyse af og håndbog i arbejdet med loyalitet


Forlag: Efficiens

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Loyalitet i turbulente tider er en omfattende analyse af arbejdet med kundeloyalitet i 2023 gennemført i samarbejde med CBS. Siden vi gennemførte vores første store undersøgelse om loyalitet i 2015 (CBS) og frem til primo 2023, er det sket meget. Kunderne har ændret adfærd, og nogle taler lige frem om de ustyrlige kunder i forhold til adfærd og holdninger. Hertil kommer så de skiftende kriser. 


Loyalitet virker men kun, hvis der er balance i forholdet mellem udbyder og forbruger. Vi har på en række områder sammenlignet resultaterne fra 2015, men har også tilført denne analyse en række nye elementer, fx en analyse af forbrugernes fire mindset ift. de 18 klubber, som er med i analysen, samt, gennem anvendelse af AI-værktøjer, arbejdet med holdningsbaserede observationer, med fokus på bæredygtighed. 


Der synes at være et behov fra kundernes side om at udvikle og innovere de eksisterende klubber i forhold til indhold, funktionalitet og gensidig værdiskabelse. For loyalitet skal gå begge veje. Man kan ikke forvente loyale kunder, hvis man som organisation ikke selv er loyal overfor kunderne!
For at kunne fokusere på de rigtige værdibaserede initiativer kræver det kun relevante digitale teknologier til at indsamle data, men i særdeleshed det rigtige mindset ift. brugen og delingen af disse data på tværs af organisationen. Tænker virksomheden stadig i kampagner? Eller arbejdes der med dynamiske processer baseret på kundernes adfærd?
Mange synes at have taget den analoge ”tilbudsavistankegang” og ført den over på digitale og mobile platforme. Det er ikke nødvendigvis den tilgang der udnytter de digitale teknologier bedst til at skabe et øget engagement med kunden. Samlet set starter denne fornyelse med at se på dit mindset som leder eller medarbejder samt virksomhedens mindset og sætte dette i relief til jeres kunders mindset.
Baseret på vores omfattende analyser af kundernes mindset og loyalitet ifht en række større loyalitetsklubber har vi, efter bedste evne, udformet en håndbog til hvordan organisationer kan styrke deres arbejde med loyalitetsklubber.
Som supplement til denne bog har vi yderligere implementeret en webside: www.loyalitet.info, hvor der vil være mulighed for yderligere information.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Efficiens
Forfattere Per Østergaard Jacobsen, Torsten Ringberg, Mogens Bjerre
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (30-03-2023)
Oplag 700. (30-03-2023)
Første udgivelsesår 2023
Omslagsgrafiker Helene Jacobsen
Omslagsillustrator Helene Jacobsen
Illustrator Helene Jacobsen
Fagredaktør Per Østergaard Jacobsen
Originalsprog Dansk
Sideantal 320
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 158mm, H: 230mm, D: 25mm, Vægt: 580g
ISBN-13 / EAN-13 9788799571475