Managing Media Companies: Harnessing Creative Value (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af A Aris

Managing Media Companies: Harnessing Creative Value (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Af: A Aris


Forlag: John Wiley & Sons Inc

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780470713952
  • Udgave: 2 ed
  • Udgivelsesdato: 02-04-2009
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 400
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: John Wiley & Sons Inc
  • Sideoplysninger: 400 pages
  • Mål: 235 x 190 x 22

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

The authors of this book have made an in depth study of the strategies and management practices of leading media companies and have identified the core competences media companies need to have to win in the new world.

Læsernes anmeldelser (0)