Forventes på lager: 16-03-2015
Markedsret Del 2 foreligger nu i en ny og revideret 6. udgave. Fremstillingen er ajourført med retsudviklingen, der er sket på markedsføringsområdet, siden bogens 5.udgave udkom i 2007. En retsudvikling, der omfatter bl.a. nye lovregler som følge af handelspraksisdirektivet (vedtaget i 2006, men først fuldt ud trådt i kraft pr. 1. juli 2007), servicedirektivet (2009) og forbrugerkreditdirektivet (2010).
Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til ”Markedsret Del 1” (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3.
| Forlag | DJØF/Jurist- og Økonomforbundets Forlag |
| Forfatter | Palle Bo Madsen |
| Type | Ebog |
| Format | pdf, drm |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 6 |
| Udgivelsesdato | 16-03-2015 |
| Sideantal | 354 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 15613 KB |
| Kopibeskyttelse | AdobeDRM |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788757498103 |