404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Same...: Proceedings of the 2012 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference (Bog, Paperback / softback, Engelsk)


Forlag: Springer International Publishing AG

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • Udgave: Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
  • Udgivelsesdato: 24-09-2016
  • Første udgivelsesår: 2016
  • Serie: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
  • Illustrationer: XLV, 836 p.
  • Fagredaktør: Jr. Robinson
  • Originalsprog: Switzerland
  • Sideantal: 836
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Springer International Publishing AG
  • Sideoplysninger: 836 pages, XLV, 836 p.
  • Mål: 279 x 210
  • ISBN/VNR: 9783319364919
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

VARENS BESKRIVELSE

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice.