Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Same...: Proceedings of the 2012 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference (bog, paperback / softback, engelsk)


  • Forlag: Springer International Publishing AG
  • Format: Paperback / softback
  • Type: Bog
  • Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9783319364919
  • Udgave: Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
  • Udgivelsesdato: 24-09-2016
  • Første udgivelsesår: 2016
  • Serie: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
  • Illustrationer: XIV, 836 p.
  • Fagredaktør: Jr. Robinson
  • Originalsprog: Switzerland
  • Sideantal: 836
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Springer International Publishing AG
  • Sideoplysninger: 836 pages, XIV, 836 p.
  • Mål: 279 x 210

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice.

Anmeldelser (0)