Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach (Bog, Paperback / softback, Engelsk)


  • Forlag: SAGE Publications Ltd
  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9781473926646
  • Udgivelsesdato: 09-06-2017
  • Første udgivelsesår: 2017
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 384
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: SAGE Publications Ltd
  • Sideoplysninger: 384 pages
  • Mål: 189 x 246 x 17

Bemærk: Kan leveres før jul

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder
  • Returret frem til d. 31.1.2024

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Filling a gap in the market, this new title approaches the field through a uniquely international angle, with increased emphasis on the impact of digital technology and supported by international case-studies.

Læsernes anmeldelser (0)