Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach (Bog, Hardback, Engelsk) af Simon Hudson

Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Simon Hudson, Louise Hudson

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Forfattere Simon Hudson, Louise Hudson
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 26-12-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 416
Indbinding Hardback
Forlag Sage Publications Ltd
Sideoplysninger 416 pages
Mål 252 x 195 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9781529628074