Marketing: klart og koncentreret (Bog, Hæftet, Dansk) af Kim Buch-Madsen

Marketing: klart og koncentreret (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Kim Buch-Madsen


Forlag: Samfundslitteratur

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788759308455
  • Udgave: 1. (25-01-2005)
  • Oplag: 3. (16-03-2009)
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 216
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 154mm, H: 230mm, D: 16mm, Vægt: 362g

Bemærk: Kan leveres før jul

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.
Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.
Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand.merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.

Læsernes anmeldelser (0)