Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af H. Smyth

Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: H. Smyth

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book assesses the value of flagship developments and draws out lessons for best policy and practice.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter H. Smyth
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 17-12-2015
Første udgivelsesår 2015
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 298
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 298 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781138995666