Marketingplanung: Einfuhrung in die marktorientierte Unternehmens- und Geschaftsfeldp... (Tysk) af Torsten Tomczak

Marketingplanung: Einfuhrung in die marktorientierte Unternehmens- und Geschaftsfeldplanung

(Tysk)
Forfattere: Torsten Tomczak, Sven Reinecke, Johanna Gollnhofer

  • Format: Multiple-component retail product, part(s) enclosed
  • Sprog: Tysk Sprog: Tysk
  • ISBN-13: 9783658342203

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfattere Torsten Tomczak, Sven Reinecke, Johanna Gollnhofer
Format Multiple-component retail product, part(s) enclosed
Sprog Tysk
Udgave 8., überarb. Aufl. 2023
Udgivelsesdato 09-05-2023
Første udgivelsesår 2023
Illustrationer 64 Illustrations, black and white
Originalsprog Germany
Sideantal 239
Indbinding Multiple-component retail product, part(s) enclosed
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 239 pages, 64 Illustrations, black and white
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658342203