404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Modeling Service Systems (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Forfatter(e): Ralph D. Badinelli


Forlag: Business Expert Press

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • Udgivelsesdato: 27-11-2015
  • Første udgivelsesår: 2015
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 169
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Business Expert Press
  • Sideoplysninger: 169 pages
  • ISBN/VNR: 9781631570230
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

VARENS BESKRIVELSE

Understanding the performance of service systems and designing better service systems requires understanding how these agents make their decisions and how service systems respond to these decisions. This book defines and explains the essential foundational constructs for graphical and mathematical models of co-creative systems.