• Oplæser: Niels Vedersø
  • ISBN-13: 9788794159890
  • Udgivelsesdato: 13-10-2021
  • Spilletid: 499 Minutter
  • Filtype: zip_mp3
  • Filstørrelse: 344435 KB
<I>”Bonjour madame Olsen, velkommen til Nice, mit navn er Louis Lambert, major Lambert, og jeg leder efterforskningen af denne frygtelige forbrydelse.” ”Bonjour, og tak for velkomsten, mit navn er Inge Olsen. Jeg tilhører Københavns Kriminalpoliti, med titel af kriminalkommissær.” ”Jeg håber, De har haft en behagelig rejse madame Olsen. Vi vil køre Dem til Deres hotel nu, og jeg vil hente Dem der klokken 14, hvorefter vi mødes til en briefing på gerningsstedet. Vil det passe Dem?”</I> Inge Olsen ankommer til Nice Lufthavn, hvor hun bliver mødt af sin franske kollega, major Lambert, fra det lokale gendarmeri. Inge Olsen er udsendt af de danske myndigheder for at bistå fransk politi i opklaringen af en voldsom forbrydelse rettet mod en dansk diplomatfamilie. Det bliver en sag, som forandrer hende for altid. <B>Om forfatteren</B> Klaus Wilmann (f. 1952) har tidligere udgivet debatbogen Brug den sunde fornuft om de vilkår nutidens børn møder. Forfatteren har desuden bidraget til et utal af fagbøger om børn, pædagogik og socialpolitik. I 2020 fik forfatteren sin skønlitterære debut med hospitalskrimien En plet på kitlen. Med bogen Mørke dage i Nice fortsætter forfatteren med politikommissær Inge Olsen i en central rolle.
53,- kr

”Bonjour madame Olsen, velkommen til Nice, mit navn er Louis Lambert, major Lambert, og jeg leder efterforskningen af denne frygtelige forbrydelse.” ”Bonjour, og tak for velkomsten, mit navn er Inge Olsen. Jeg tilhører Københavns Kriminalpoliti, med titel af kriminalkommissær.” ”Jeg håber, De har haft en behagelig rejse madame Olsen. Vi vil køre Dem til Deres hotel nu, og jeg vil hente Dem der klokken 14, hvorefter vi mødes til en briefing på gerningsstedet. Vil det passe Dem?”

Inge Olsen ankommer til Nice Lufthavn, hvor hun bliver mødt af sin franske kollega, major Lambert, fra det lokale gendarmeri. Inge Olsen er udsendt af de danske myndigheder for at bistå fransk politi i opklaringen af en voldsom forbrydelse rettet mod en dansk diplomatfamilie.

Det bliver en sag, som forandrer hende for altid.

Om forfatteren Klaus Wilmann (f. 1952) har tidligere udgivet debatbogen Brug den sunde fornuft om de vilkår nutidens børn møder. Forfatteren har desuden bidraget til et utal af fagbøger om børn, pædagogik og socialpolitik.

I 2020 fik forfatteren sin skønlitterære debut med hospitalskrimien En plet på kitlen. Med bogen Mørke dage i Nice fortsætter forfatteren med politikommissær Inge Olsen i en central rolle.