Organisationers købsadfærd i grundtræk (Bog, Hæftet, Dansk) af Ricky Wilke

Organisationers købsadfærd i grundtræk

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Ricky Wilke, Mogens Bjerre

Bemærk: Kan leveres før jul.

Levering: På eget lager, 1 - 2 hverdage

Bemærk: Vi har kun (1) stk tilbage af denne vare, og vi kan pt. ikke skaffe flere.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. 
Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.
I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfattere Ricky Wilke, Mogens Bjerre
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 6. (01-09-2003)
Oplag 5. (16-10-2020)
Originalsprog Dansk
Sideantal 211
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 147mm, H: 210mm, D: 13mm, Vægt: 279g
ISBN-13 / EAN-13 9788759310403