Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks (Bog, Hardback, Engelsk)

Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks (Bog, Hardback, Engelsk)


Forlag: Emerald Publishing Limited

  • Type: Bog
  • Format: Hardback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780857243058
  • Udgivelsesdato: 18-08-2010
  • Første udgivelsesår: 2010
  • Serie: Advances in Business Marketing and Purchasing
  • Fagredaktør: Arch G. Woodside
  • Originalsprog: United Kingdom
  • Sideantal: 520
  • Indbinding: Hardback
  • Forlag: Emerald Publishing Limited
  • Sideoplysninger: 520 pages
  • Mål: 239 x 162 x 45
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Provides in-depth understanding about business-to-business (B2B) and organizational relationships. This title includes descriptions on how B2B networks form, function and develop and is for readers who want to delve into how B2B relationships actually work and, frequently, do not work.

Læsernes anmeldelser (0)