Participation Marketing: Unleashing Employees to Participate and Become Brand Storyte... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Participation Marketing: Unleashing Employees to Participate and Become Brand Storytellers

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Michael Brito

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Learn how to leverage employee advocacy as a new channel to market and develop trusted brand messages with this expert blueprint.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Michael Brito
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-03-2018
Første udgivelsesår 2018
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 256 pages
Mål 235 x 158 x 14
ISBN-13 / EAN-13 9780749482107