Pervasive Information Architecture: Designing Cross-Channel User Experiences (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Pervasive Information Architecture: Designing Cross-Channel User Experiences (Bog, Paperback / softback, Engelsk)


Forlag: Elsevier Science & Technology

  • Type: Bog
  • Format: Paperback / softback
  • Sprog: Engelsk Sprog: Engelsk
  • ISBN-13: 9780123820945
  • Udgivelsesdato: 17-05-2011
  • Første udgivelsesår: 2011
  • Originalsprog: United States
  • Sideantal: 272
  • Indbinding: Paperback / softback
  • Forlag: Elsevier Science & Technology
  • Sideoplysninger: 272 pages
  • Mål: 233 x 191 x 17
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Provides examples showing why and how one would: model and shape information to adapt itself to users' needs, goals, and seeking strategies; reduce disorientation and increase legibility and way-finding in digital and physical spaces; and, learn about trade-offs that can be made and techniques for even the most unique design challenges.

Læsernes anmeldelser (0)