Professionel kundeindsigt: Forskellen mellem økonomisk succes og fiasko (bog, paperback, dansk)

Af: Søren Smit


Nedsat pris! Professionel kundeindsigt: Forskellen mellem økonomisk succes og fiasko
  • Forlag: PubliShare
  • Format: Paperback
  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771920352
  • Udgave: 1. (08-12-2017)
  • Oplag: 1. (08-12-2017)
  • Første udgivelsesår: 2017
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 250
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 149mm, H: 208mm, D: 25mm, Vægt: 485g
Formater / udgaver
270,50 kr
171,30 kr

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Bogen til alle med et ønske om at fokusere professionelt på kundeindsigt og kundeoplevelser. Via inspiration, gode råd og case-eksempler hjælpes topledelse, mellemledere, medarbejdere, undervisningsinstitutioner mv. til at sætte kundeindsigt på agendaen. Bogen tager sit udgangspunkt i hvorledes en organisation skaber et løbende flow af relevante 360 graders kundeindsigter, som hver dag bliver det centrale omdrejningspunkt hos alle virksomhedens medarbejdere. Har en virksomhed ikke kundeindsigter på et professionelt niveau, kan det i sidste ende være netop dét, der afgør, at man overhales indenom af andre spillere, som adresserer kundernes reelle behov, efterspørgsel og forventninger. Bogen inkluderer cases fra Grundfos, Arriva, HK og Terma samt betragtninger fra en stor nordisk undersøgelse, som afdækker hvorledes de største virksomheder arbejder med kundeindsigter, herunder hvad man skal mestre for at kunne kalde sig ’Customer Insight Champion’.

Anmeldelser (0)