Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 01-01-2002
FORORD
Slangerup Kommunes Projekt Læring drejer sig om at gennemføre helhed og sammenhæng i småbørns og skolebørns institutionsliv og skoleliv. Projektet startede i 1998, og er blevet evalueret i perioden september 2001 til 15. marts 2002. Slangerup Kommune har rekvireret evalueringsprojektet med henblik på at få undersøgt, i hvilken udstrækning forældre og ansatte vurderede, om der var gennemført helhed og sammenhæng i børnenes hverdag siden projektet startede, samt hvordan skolebørnene oplevede deres skoleliv.
Målgruppen for evalueringsprojektet er Slangerup Kommune, de ansatte og børnenes forældre samt andre, der er interesserede i at medvirke til at skabe helhed og sammenhæng i børns liv.
Evalueringsprojektet er gennemført i samarbejde mellem Slangerup Kommune og Danmarks Pædagogiske Universitet. For at blive i stand til at gennemføre evalueringen har såvel børn, forældre, ansatte i dagplejen, i daginstitutioner og i skolerne været inddraget. Uden deltagernes engagement ville det ikke have været muligt at gennemføre evalueringsprojektet, hvorfor alle skal have tak for deltagelse i møder og udfyldelse af spørgeskemaer.
...
Marianne Sommer & Grethe Kragh-Müller
Danmarks Pædagogiske Universitet
Juni 2002
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Universitet |
| Forfattere | Grethe Kragh-Müller, Marianne Sommer |
| Type | Bog |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 01-01-2002 |
| Oplagsdato | 01-01-2002 |
| Første udgivelsesår | 2002 |
| Sideantal | 133 |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788777019241 |