Nedsat pris! Digital Media Management - [RODEKASSE/DEFEKT]
Kategorier / sektioner:

Digital Media Management - [RODEKASSE/DEFEKT]

Forlag: Nyt Teknisk Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 220
Dato for udgivelse: 8-9-2010
Udgivelse: 3. udgave, 2010.
Redaktion: Henrik Larsen
Medforfattere: Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
ISBN-13: 9788757127232
Produkt type: Rodekassen
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
Tegner: Guus Oosterbaan, Mette Nielsen, Jane Staal Kolbeck
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 3
Oplag: 2
 Produktet ligger i RODEKASSEN 
Fejlbeskrivelse:
Bogens hjørne nederst på forside og bagside har fået et knæk, ellers er bogen i fin stand.
Se flere produkter fra RODEKASSEN

Levering: På eget lager, 1 - 2 hverdage

Bemærk: Vi har kun (1) stk tilbage af denne vare, og vi kan pt. ikke skaffe flere.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.
Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.
Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Digital Media Management - [RODEKASSE/DEFEKT]

Digital Media Management - [RODEKASSE/DEFEKT]

Bogens hjørne nederst på forside og bagside har fået et knæk, ellers er bogen i fin stand.