Søg i kategori

Filtrer visning

Bøger om markedsføring

God markedsføring er en kunst, fordi det er så let at spotte alle de billige kneb, og fordi dårlig PR smitter af på den virksomhed der reklamerer. God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om hvordan du laver online markedsføring der når dine kunder - og om hvordan viral markedsføring fungerer, og hvor svær den er at styre. Der er nemlig heller ikke meget der er mere trist end en markedsføringskampagne der kun alt for tydeligt er tiltænkt at gå viralt, for det kan målgruppen straks spotte. Du kan naturligvis også lære om den markedsføring der foregår på andre platforme end de digitale, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme. Og endelig har vi alle de bøger du skal bruge om de juridiske aspekter du skal tage stilling til, når du promoverer dig selv.

Kategori: Bøger om markedsføring  50 varer

pr. side
Viser 1 - 15 af 50
  • 430,65 kr Vejl. pris: 495,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Paperback)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Kursusfabrikken
    Udgivelse: 5. udgave, 2018.
    ISBN-13: 9788799760565

    Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye ideer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis du er ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start. For hvad indebærer arbejdet med...

    430,65 kr Vejl. pris: 495,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 229,45 kr Vejl. pris: 299,95 kr -23.5 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Turbine
    Udgivelse: 1. udgave, 2018.
    ISBN-13: 9788740652659

    Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små...

    229,45 kr Vejl. pris: 299,95 kr -23.5 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 174,00 kr Vejl. pris: 200,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Engelsk
    Forlag: Hans Reitzel
    Udgivelse: 1. udgave, 2016.
    ISBN-13: 9788741264295

    FINANCIAL MANAGEMENT FOR THE ACADEMY PROFESSION PROGRAMME - EXERCISES er en oversættelse af ERHVERVSØKONOMI TIL AKADEMIUDDANNELSERNE - OPGAVESAMLING  (4. udg). Den er specielt udarbejdet til undervisning i fagmodulet Erhvervsøkonomi på Akademiuddannelserne (AU), men kan også anvendes på andre...

    174,00 kr Vejl. pris: 200,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 152,25 kr Vejl. pris: 175,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Hans Reitzel
    Udgivelse: 1. udgave, 2017.
    ISBN-13: 9788741267319

    MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats - med fokus på...

    152,25 kr Vejl. pris: 175,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 478,50 kr Vejl. pris: 550,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Trojka
    Udgivelse: 5. udgave, 2015.
    ISBN-13: 9788771540208

    International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor...

    478,50 kr Vejl. pris: 550,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 435,00 kr Vejl. pris: 500,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Hans Reitzel
    Udgivelse: 2. udgave, 2016.
    ISBN-13: 9788741264288

    MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring, som den foregår i en stadig mere digitaliseret verden, hvor de fleste borgere dagligt er online på computere eller på smartphones.I denne 2. udgave er opdateret med de nyeste tendenser samt udvidet med en ekstra del om internationalisering og...

    435,00 kr Vejl. pris: 500,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 217,50 kr Vejl. pris: 250,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Hans Reitzel
    Udgivelse: 1. udgave, 2017.
    ISBN-13: 9788741267241

    Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering.Lærebogen skal hjælpe den studerende til at reflektere over en given problemstilling og identificere det...

    217,50 kr Vejl. pris: 250,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 174,00 kr Vejl. pris: 200,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Hans Reitzel
    Udgivelse: 1. udgave, 2013.
    ISBN-13: 9788741257976

    Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik. Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige...

    174,00 kr Vejl. pris: 200,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 173,15 kr Vejl. pris: 199,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Trojka
    Udgivelse: 5. udgave, 2016.
    ISBN-13: 9788771540215

    Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave,er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing påerhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger ogfagplaner.   Cases og opgaver er velegnet til markedsføringsøkonom,finansøkonom, handelsøkonom,...

    173,15 kr Vejl. pris: 199,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 259,25 kr Vejl. pris: 298,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Benevest
    Udgivelse: 1. udgave, 2015.
    Nr. i serien: Bind: 1,
    ISBN-13: 9788789755212

    Bogen Markedsføring på sociale medier giver et hurtigt overblik over de mest populære sociale medier netop nu som f.eks. LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest, Flickr, Snapchat, Reddit osv.Hvilke er mest velegnede til markedsføring af netop din virksomhed og dine...

    259,25 kr Vejl. pris: 298,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 160,95 kr Vejl. pris: 185,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Kompendieforlaget
    Udgivelse: 1. udgave, 2012.
    ISBN-13: 9788792678263

    Kompendium i Konkurrence- og Markedsføringsret er primært baseret på Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret (1. udgave, 2008) af Caroline Heide-Jørgensen. Kompendiets indhold er selvstændigt systematiseret og kan derfor benyttes af studerende, uafhængigt af lærebogsgrundlaget. Kompendiet...

    160,95 kr Vejl. pris: 185,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 500,25 kr Vejl. pris: 575,00 kr -13 %

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Jurist- og Økonomforbundet
    Udgivelse: 2. udgave, 2012.
    ISBN-13: 9788757424836

    Denne lærebog er baseret på Mogens Koktvedgaards lærebog i konkurrenceret. Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven, men bogens struktur og opbygning er i meget vidt omfang en fortsættelse af...

    500,25 kr Vejl. pris: 575,00 kr -13 %
    Nedsat pris!
    2 - 5 hverdage
  • 411,70 kr
    (e-bog, pdf, drm)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Forlaget Ajour
    Udgivelse: 2. udgave
    ISBN-13: 9788792241801

    Man er i et kommunikationsjob. Man er journalist eller akademiker. Praktiker eller teoretiker. Det er fint, men ikke nok. Det er ikke længere tilstrækkeligt at være en god håndværker eller at have en dyb indsigt - begge dele er nødvendige...

    411,70 kr
    Inden for 10 minutter på e-mail
  • 130,65 kr
    (e-bog, pdf, drm)
    Sprog: Dansk
    Forlag: Samfundslitteratur
    ISBN-13: 9788759325841

    Stiller skarpt på nogle af de mange udfordringer, som PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse.

    130,65 kr
    Inden for 10 minutter på e-mail
  • 25,00 kr

    Levering inden jul: Kan ikke garanteres

    (Bog, Hæftet)
    Sprog: Dansk
    Serietitel: Den kommunikerende organisation
    Forlag: Samfundslitteratur
    Udgivelse: 1. udgave, 2001.
    ISBN-13: 9788759308493

    Hvordan bliver en ekspert italesat i medierne? Hvordan bliver en stor servicevirksomhed castet, når pressen skal fortælle en god historie? Hvilken virkelighedskonstruktion giver denne iscenesættelse? Og hvad betyder det for den demokratiske samtale? Hvordan finder virksomhederne deres egne ben at...

    25,00 kr
    2 - 5 hverdage
Viser 1 - 15 af 50